2007. október 16., kedd

For Teh Win!

Végre megvan a tesitantárgyam, ugyanis kedden barlangászni voltunk a Bújó-liknál. Azelőtt, hogy el kezdtem mászni a jó 5-6 méter mélyen elterülő szakadékos bejárat fala között, akkor sem ringattam magam álomfelhőbe, de tudtam, hogy jóeséllyel beszorulhatok. Ezt mi sem tükrözte élethűbben, hogy én mentem közvetlenül Piri (egyik túravezető) mögött, mint az „etalonember”. Nem mondták, de én gondoltam, hogy ha én átférek, akkor mindenki más is át fog férni. Jogos. A Bújó-likba mentünk, kötelezően kötél nélkül, csak kobak (vagyis a védősisak, lámpával együtt) volt mindenkin, Máté (másik túravezető) vitt magával karbidlámpát egyedül, de ő volt az, aki zárta a menetet. Odafele minden rendben ment, még a „gomba folyósón” is átjutottam könnyedén; az a járat szembenézetből úgy fest, mintha egy keresztbevágott gomba lenne. Átmászni úgy kellett, hogy a gomba kalapjában kell az ember bal felének lennie (bal kar kinyújtva, bal váll és bal láb) fent a „polcon”, a többi pedig lent a „földön” így lehetet átmászni. Utána következett egy 5-6 méter mély rész, persze létrán másztunk le, vaslétrán. Abba is belejöttem. Utána jött a barlang legnagyobb terme, majd jónéhány kacsaringós rész, amíg a végpontig el nem jutottunk, ahol egy alagútszerű csúszda volt, vissza is lehetett mászni a csúszda végén a csúszda tetejére.

<SZERK: Itt folytattam volna a barlang további leírását, de inkább a profikat kell megkeresni ezügyben:> http://www.babesz.hu/barlangok/bujolik/bujolik.htm >


Hétvégén hazamentem kimosni a ruhákat, feltankoltam mindennel, amit még nem tudtam elvinni. Legalább kétszer annyi cumó van nálam, mint általában. Három táskával jöttem, remélem nem fognak azok a nyavajás semmirekellők újból belémkötni. Úgy vigyázzanak, nem tudják kivel húznak ujjat. Kemény hétnek nézek elébe, most fogom életem legtöbb ZH-ját megírni egy hét alatt. Finom lesz, de a vizsgaidőszakra rá kell kapnom az ízére. Két hét múlva partyhét lesz, kezdve a szombati Mystery Ganggel, aminek a koncertjén ott voltam a Gödörben. Nagyon jóra sikerült, hatalmasra sikeredett a hangulat, bár szerintem csak négyen voltunk, akik zenéhez híven beöltöztünk (Én, Zoli és még két lány, akit látunk). A Gödör utáni Morisson's 2-s ámokfutás nagyon kiábrándító volt az élőzene után. Fel is dobtuk az ötletet, hogy ne menjünk el vissza az albiba, Marcit és Szeq-t otthagytuk rendesen (SM-et azért írtam neki, de azóta beszéltem vele, végül happy end lett belőle). Majd legközelebb! Alig várom már, hogy igyak egy pohár pezsgőtablettás-jeges vizet, hosszú lesz az este, holnap ZH-k tömkelege vár. Ennyit mára, ha nem döglök bele akkor hamarosan jelentkezem!

<MÁSNAPKOR, NEM MÁSNAPOSAN AZAZ KEREKEN HAJNALI NÉGY ÓRAKOR, 16-ÁN>

Ez a gáz, ha nincs időm sűrűbben felrakni a blogra az írásokat. 2 ZH-t lezavartam ma és reggel nyolckor matekgyak lesz, délben szokásosan fizikaelőadással, majd pihenés fél ötig aztán barlangászás. Emellé jajj de jó lesz visszavinni a könyveket is. Szerdán megint 3 ZH, pénteken hétfő, szombaton péntek, jövő héten meg szombaton is péntek (tudod még követni?). Hurrá, nagyjából bele fogok halni [bár kissé szuicid hajlamommal erre vállalkoztam, nem?] Ja, egy részét (a közepét legalábbis) megint a Göcseji IC-n írtam ennek a bejegyzésnek. Déjà vu. Mint az is, hogy a legutóbbi minitesco-runos ámokfutásomból sajnálattal állapítottam meg újból, hogy még mindig készlethiányban szenved a megboldogult kínairuhásbolt (érthetőbben: kistesco) Vici halrudakat, sajttal töltött pulykamellet (TescoVersion) és olcsópizzás korongokat nézve (TescoGazdaságos). Igen, ezeket a kajaszerűségeket szoktam ott venni. Kajára költök a legkevesebbet (de azért a havi félkiló erőspaprikát megveszem, hogy azért mégiscsak edzésben legyek).

Kihagytam volna esetleg bármit is? Fene tudja. Ha nagyon sürgős lenne, azt úgyis megszívom, mert arra már úgy kell hivatkoznom majd, hogy „kajak elfelejtetem” és jó lett volna akkor észben tartani, nem elfeledni (lapzártakor érkezett a fejembe, hogy szombaton Mystery Gang koncert az Expresszóban azon a napon, amikor különösképpen péntek lesz). Majd akörültájt szokásosan jelentkezem. Addigra már háborús övezet lesz VP, hála nekem. Yay.

2 megjegyzés:

Zoli írta...

sajttal töltött pulykamellet (TescoVersion) - ez érdekelne, mennyiért osztogatják? Kompatibilis a vékonyabb pénztárcájú hetekkel? Ugyanennek a márkás verzióját sehol sem láttam még ~1500 Ft/kg alatt.

Biomernok írta...

999 Ft-ért a tied is lehet, 1000 g-os a kiszerelés. Megehető, csak kevés ideig tart.