2008. szeptember 16., kedd

Blog #48



Jobb címet nem tudtam kitalálni ennek a bejegyzésnek.
Beszéltem a főbérlővel, pénteken jönnek megszerelni a mosógépet. Kézzel mosás rulez.
Péntek este elnézek a Bonitatánchoz, megnézem mik a lehetőségek. Ha tetszik, beiratkozom táncolni.

Holnap biokoordinációs kémia gyakorlat lesz (biokoord chemgyakot írtam volna, csak azt rövidítve nehezebb kiolvasni :-P ), kíváncsi leszek, hogy a LICAM-C és a többi Desferol meg minden más kelátképző nyomelemeltávolító inorganikus anyag után, amiről tanultunk, valójában miről is fog szólni az egész.

Holnap első alkalommal lesz műszaki rajz na meg kémiagyak (előző héten rektori szünet volt).

A hétvégén filmnéző-session volt, megnéztem a Wall-E-t, a Pillangó Hatást és félig a Madagaszkárt. Mindegyik jó volt, csak a Madagaszkárt untam a szigetre kerülés után, aztán nyomtam neki egy X-et.

Geekdom lakóinak jó hír, hogy lefordítottam az eyeOS-t és még a Deus Ex projekt körül is kezdenek felpörögni az események.

Nincsenek megjegyzések: