2008. március 1., szombat

Már megint nem tudok aludni.

Tényleg.

Hajnali három van és én még mindig itt ****** * *****. Kezdem úgy érezni, hogy ha (sic!) így folytatom, akkor nemsokára már a Napot is riktábban fogom látni, mint ahogyan hazajövök. Egyre jobb lesz. A fordítások nem haladnak (de szerintem nem is fognak egy jó darabig; van fontosabb dolgom is, meg érdekesebb), állandóan egy jó oprendszert akarok megtalálni magamnak és úgy általában kezd egy cseppet monotonná válni az életem azzal, hogy a lejátszólistámban a zenék már 3 hónapja ugyanazok, kusza mindenség kezd kialakulni a HDD-men és nem találok új dolgokat, amiért pörögnék.

Akármi is lesz, de én be fogok járni a lehető legtöbb órára. Nem érdekel, hogy most party lesz meg mindenség (azok menjenek partyzni, akik hétköznaponként megtehetik). Nekem ennyi elég volt a sok barmolásból, tanulni fogok végre rendszeresen, elegem van már az állandó kétségbeeséstől. Most iszom egy teát és el kezdek tanulni valami jó dolgot, vagy csak a Wikipédiát fogom nyálazni, esetleg folytatom a Watson és Crick könyv olvasását. Remélem jól fogom érezni magamat. Szeretném felpezsdíteni magamat, hogy egy hónapra eufórikus állapotba kerüljek, mindenféle mellékhatások nélkül. Csak precízen kell válogatni és kész. Majd jelentkezem.

Cheers.

1 megjegyzés:

Zoli írta...

Kapcsold ki a gépet, fogj egy tankönyvet és napközben ülj be az egyetemre tanulni, oda, ahol sokan megfordulnak. És a sok megforduló között találd meg leendő asszonyodat.