2007. augusztus 18., szombat

Elkezdődött

Felvettek az egyetemre. Pannon Egyetem Mérnöki kar, biomérnök szak. Sejtettem, hogy ez lesz, jó tíz ponttal szárnyaltam túl a ponthatárt; csak várnom kellett, hogy megjöjjön a hivatalos értesítő is.

A trefort.net #pannon_golyak szoba áldásos hatásának köszönhetően nem úgy fogok véglegesen Veszprémbe érkezni, hogy nem tudok semmit semmiről. Köszönet a chatlakóknak a rögtönzött helpdeskes munkájukért (juj, de gonosz vagyok)!

Először is, amit össze kell szednem, hogy „átmigráljak” Veszprémbe azok a következő dolgok:

  • Hivatalos okmányok
  • Személyes dolgok
  • Felszerelések (ruha, telefon, notebook, könyvek)
Mindent összegezve úgy kell elhagynom a régi szobámat, mintha meghaltam volna (nem viccelek). Nem jó úgy hátrahagyni valamit, hogy az nincsen befejezve.

Ha mindent összeszedtem, indulásra készen állok, akkor már nyugodtabb lélekkel folytathatom az albérletkeresést. Szerencsére néhány, a már említett chatszobában felbukkant szaktársak (akiknek létszáma velem együtt 8) segítsége nélkül, egyedül is piszok nehéz lenne lebonyolítani a sok hercehurcával járó dolgot.

Legközelebb a mustrált albérletekről számolok be Nektek. Legyetek rosszakö.

Mára ennyit, Bird signing out.

Nincsenek megjegyzések: